Pagina's

zaterdag 7 september 2013

Apenstofje

Mijn zus en ik zijn gaan winkelen in Leuven. Daar ontdekte we een super leuk winkeltje 'Habiba'. Ik kocht er veel stofjes :) Mijn zus was verzot op een apenstofje in tricot. Ik besloot er wat van mee te nemen en er een rokje van te maken met als voorbeeld een rokje van mezelf. Het was voor mij de eerste keer dat ik werkte met tricot. Ik vond het best moeilijk, ik heb de rok meerdere keren moeten lostornen. Ik vond het lastig om recht te knippen, het krulde zo... Hoe doen jullie dit? Iemand trucjes?


Dat meisje in haar roze kleedje is mijn metekindje. Ze was mijn zus aan het na-apen. Toepasselijk :p

Om dat ik nog stof over had, heb ik er nog een mini versie van gemaakt. Dit kleine rokje was voor mijn nichtje van drie, het zusje van dit na-apertje :)


Ps: Ik was altijd jaloers op blogs met mooie fotocollages. Daarom ging ik eens zoeken op het net en ik heb 'Fotor' ontdekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten