Pagina's

zondag 24 juni 2012

Oorbellen, oorbellen en nog meer oorbellen

Wie wordt de eigenaar van een van deze oorbellen?


De oorbellen in de hoek linksonder heb ik voor mezelf gemaakt :) maar uiteraard kan ik ze nog maken hé :)
Stofjes en roosjes komen van Hexagoon (eigenlijk is het biaislint dat ik verwerkt heb) en het materiaal komt van de Veritas.
De roze roosjes zijn van plastiek en de licht blauwe van metaal.
De kleinste stoffen oorbellen zijn 13mm, de blauwe bloempjes oorbellen 17mm en de andere twee 20mm.

Knuf x DoDo

4 opmerkingen:

  1. Keimooi allemaal! Ik heb precies iemand gezien met de oorbellen met blauwe bloemekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, dat moet ik dan zijn, want heb ze momenteel zelf in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haal je de malletjes voor deze oorbellen in de Veritas?
    Ik werk met gehandicapten en wij willen er ook maken met de gasten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, fijn :) leuk, idee om met je gasten te doen. Ik haal mijn materiaal zowel in veritas als in hexagoon.
    Als je malletjes voor de roosjes bedoelt, die heb ik niet...
    Maar de drukmalletjes voor de stoffenoorbellen zitten bij het materiaal en koop ik in de vertitas. Ik koop eigenlijk 'button covers' en haal dan met een knijptang het ijzertje eruit, waarna ik er een oorstekertje in vast soldeer.

    BeantwoordenVerwijderen