Pagina's

dinsdag 10 juli 2012

Eindelijk :)

Eindelijk gedaan met examens! En geslaagd :)


Eindelijk VAKANTIE!


Eindelijk naaien met een naaimachine!
Jawel, je leest het goed. Ik heb een Bernina 810! Dankje lieve nicht, mama van mijn metekindje :)




Maar voor ik met dit naaimachine begon, heb ik eerst nog wat met FIMO gewerkt. En ik moet zeggen, ik maak vooruitgang :)






mijn parels :)

Armbandje met bijhorende ring en oorbellen.



En dan nu naaien!!!!

Allereerst heb ik een beetje geoefend op papier, dan op wat vodden en tenslotte ben ik gisteren geëindigd met stap 1 volgens Mme Zsazsa: Patroongewichtjes maken, deel 1


Met andere woorden; stofjes knippen, ze met de verkeerde kanten aan elkaar naaien en dus tornen.... Beginnersfout zeker? :)


Ik denk dat dit oranje dingetje mijn beste vriend wordt de komende dagen :)
Mijn missie van vandaag: Fimo schuren en vernissen, de goedkoopste rijst gaan kopen in de winkel en de patroongewichtjes afwerken. Hopelijk kan ik vanavond jullie mijn eerste afgewerkte naaimachinewerkje tonen.

...wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten