Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

Kussens maken























Vorig week vrijdag zijn mijn nichtje en ik naar Leuven geweest. Ik heb ze mijn kot laten zien en we zijn naar Habiba, Veritas, Pauli en Hema geweest. De volgende dag heb ik ze leren stikken en hebben we onze aankopen omgezet in deze kussens. De stof is van Michael Miller. Mijn nichtje kon al met de hand naaien en is super creatief. Het was een plezier om ze bezig te zien!














We hebben in totaal zes kussens gemaakt. In mijn nichtjes bed liggen er twee en de andere vier zijn een cadeautje voor een vriendin.




3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om zo samen creatief bezig te zijn ! De kussens zijn pareltjes ! Heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Do, mooi gemaakt met die schoon stofkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag DoDo,

    Superleuke kussens die je gemaakt hebt! Knappe stoffen ook :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen